Regulamin rezerwacji wizyt

§ 1

PREAMBUŁA

Niniejszy Regulamin określa warunki rezerwacji wizyt za pośrednictwem platformy internetowej znajdującej się pod domeną: www.gebauergroup.pl (dalej: Platforma)

§ 2

DEFINICJE

Pojęcia zastosowane w niniejszym Regulaminie będą miały następujące znaczenie:

  1. Cennik – zawarte w Platformie zestawienie opłat należnych Usługodawcy od Klientów za oferowane Klientom Porady;
  2. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  3. Usługodawca – Adam Gebauer, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: „Kancelaria Prawno-Podatkowa Adam Gebauer”, ul. 3 Maja 19/4, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 6521747756
  4. Harmonogram – udostępniony w ramach Platformy wykaz dostępnych terminów, w których możliwa jest Rezerwacja terminu odbycia Porady;
  5. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna bądź jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z Platformy rezerwacji wizyty u Usługodawcy;
  6. Formularz rezerwacji – interaktywny formularz dostępny w ramach Platformy, umożliwiający Rezerwację przez Klienta terminu i rodzaju  Porady świadczonej przez Usługodawcę na rzecz Klienta;
  7. Platforma– strona internetowa GLG, służąca do wyboru i Rezerwacji terminu, rodzaju i czasu trwania Porady, dostępna pod adresem: www.gebauergroup.pl, do której ogół praw przysługuje Usługodawcy;
  8. Regulamin – niniejszy Regulamin Platformy,
  9. Rezerwacja – usługa elektroniczna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem Platformy, polegająca na udostępnieniu Klientowi możliwości wyboru, umawiania i rezerwacji drogą elektroniczną terminu, rodzaju oferowanych przez Usługodawcę Porad;
  10. Porada – udzielanie przez Usługodawcę trakcie spotkania stacjonarnego w siedzibie Usługodawcy lub za pośrednictwem środków technicznych umożliwiających bezpośrednie porozumiewanie się na odległość, porad w sprawach prawnych oraz podatkowych.

§ 3

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Przedmiotem Regulaminu jest określenie warunków i zasad korzystania z Platformy przez Klientów.
  2. Warunkiem korzystania z Platformy przez Klienta jest zapoznanie się oraz akceptacja treści Regulaminu. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia skorzystanie przez Klienta z możliwości Rezerwacji.
  3. Porady świadczone na rzecz Klientów przez Usługodawcę odbywają się osobiście w siedzibie Usługodawcy lub za pośrednictwem środków umożliwiających porozumiewanie się na odległość, w terminie i miejscu wskazanym przy Rezerwacji terminu. Warunki świadczenia Porad nie są objęte niniejszym Regulaminem.
  4. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach oraz w zakresie niezbędnym do realizacji przez Usługodawcę wskazanych w Regulaminie usług elektronicznych oraz realizacji świadczonych na rzecz Klientów Porad. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym ich niepodanie uniemożliwi dokonanie Rezerwacji na Platformie.

§ 4

SPOSÓB REZERWACJI

  1. Wybór rodzaju Porady oraz jej terminu odbywa się za pośrednictwem Formularza rezerwacji oraz Harmonogramu zamieszczonego na Platformie.
  2. Klient dokonujący wyboru i Rezerwacji terminu Porady zobowiązany jest uzupełnić Formularz rezerwacji o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail, a także wskazać wybrany sposób płatności.
  3. Podanie danych kontaktowych przez Klienta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługodawcę oraz o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych.
  4. Po uzupełnieniu Formularza rezerwacji, na adres e-mail podany przez Klienta w Formularzu rezerwacji zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca Rezerwację terminu Porady.
  5. Warunkiem odbycia się Porady jest wcześniejsze uiszczenie opłaty w wysokości 100% ceny Porady wynikającej z cennika. Opłatę uważa się za dokonaną dopiero po jej zaksięgowaniu na rachunku bankowym Usługodawcy lub potwierdzeniu wpłaty przez serwis Przelewy 24. W razie braku uiszczenia opłaty do momentu terminu Porady, termin uznaje się za nierezerwowany i dostępny dla pozostałych potencjalnych Klientów.
  6. Informację o zaksięgowaniu opłaty i potwierdzeniu rezerwacji terminu lub jego anulowaniu z powodu braku uiszczenia opłaty Klient otrzyma niezwłocznie w formie telefonicznej lub na adres e-mail wskazany w Formularzu rezerwacji.
  7. Korzystanie z Formularza rezerwacji ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą Rezerwacji konkretnego terminu Porady za jego pośrednictwem.

§ 5

ODWOŁANIE REZERWACJI LUB ZMIANA TERMINU

  1. Odwołanie lub zmiana zarezerwowanego terminu Porady są możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail lub drogą telefoniczną zgodnie z danymi kontaktowymi Usługodawcy wskazanymi w niniejszym Regulaminie. 
  2. Spóźnienie się Klienta na zarezerwowany termin Porady w przypadku jej odbycia skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym ustalona przy Rezerwacji terminu opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania Rezerwacji terminu Porady.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu Porady najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem jej odbycia. W razie odwołania terminu Porady Usługodawca zaproponuje Klientowi nowy termin Porady. W przypadku braku akceptacji nowego terminu Porady lub niezaproponowania nowego terminu Klientowi, w terminie 7 dni roboczych od dnia odwołania zarezerwowanego terminu Porady, Usługodawca zwróci Klientowi całość uiszczonej opłaty.

§ 6

PŁATNOŚCI

  1. Ogłoszenia, cenniki i inne informacje o Poradach udostępnione na Platformie, stanowią wyłącznie zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Cena Porady udostępniona na stronie Platformy jest wiążąca w chwili dokonania przez Klienta Rezerwacji terminu Porady. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian Regulaminu lub zmian cen na Platformie, które mogą zostać wprowadzone po dokonaniu przez Klienta Rezerwacji.
  3. GLG udostępnia Klientom płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy 24.

§ 7

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług zostało spowodowane przez osoby trzecie 
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu z Platformy, wynikające z przyczyn leżących po stronie Klienta.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Klientów, w szczególności za korzystanie przez nich z Platformy w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu.
  4. Odpowiedzialność Usługodawcy w stosunku do Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny za  Poradę.

§ 8

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od dnia ich zamieszczenia na Platformie.
  2. Wszelkie spory między Usługodawcą a Klientem będą w pierwszej kolejności rozstrzygane w sposób polubowny.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.